Kirkasjärvi

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Kirkasjärvi

Viesti kirjoittaja CrimsonClaw lähetetty Su Huhti 23 2017, 11:36

KIRKASJÄRVI
Kirkasjärvi on Kuiskaajienmetsän keskellä sijaitseva, kirkasvetinen ja suuri ja pohjattoman oloinen järvi.
Kirkasjärvi ei paljasta salojaan helpolla. Reitti järvelle on eksyttävä, tiheä ja pimeä sillä Kuiskaajienmetsä on varsinainen eksyttävä korpi. Vaikka järvelle eksyisikin päiväsaikaan, ei sen saloja näe ennen yötä. Kun ilta alkaa hämärtyä kohti yötä alkaa Kirkasjärven pinta helmeillä ja peittyä vähitellen sakenevaan utuun ja lopulta koko järvi on aaltoilevan ja väreilevän hopeasumun peittämä. Hetken sitä sumuksi luullut havahtuu pian huomaamaan, että veden pinnalle ei tosiaankaan ole noussut sumu vaan laskematon määrä utuisia suden piirteisiä sieluja, jotka hohtavat hopeankelmeää ja utuista valoa, joka värjää järveä ympäröivät puut sinertävänhopeisiksi.

Kirkasjärveen on siirtynyt Aetherinkielen välittömän läheisyyden vuoksi maagisia väreitä, jotka ovat houkutelleet sieluja puoleensa. Nämä sielut ovat uteliaalle yleensä harmittoman oloisia, mutta se joka päätyy sielujen houkuttelemana juomaan järvestä yöllä voi saada elämälleen karvaan käännöksen, sillä järven sieluista jokainen on joskus kuollut omasta mielestään liian aikaisin tai vasten tahtoaan ja siitä katkeroituneina ja kiukustuneina ne janoavat takaisinpääsyä elävien kirjoihin. Yön tullen ne tekevät kaikkensa houkutellakseen järven rantaan eksyneen tietämättömän juomaan vettä, ryöstääkseen tuon kehon, jossa ne alistavat alkuperäisen sielun alleen. Käytännössä uhri siis omistaa kehossaan kaksi sielua, jotka tappelevat paikastaan kehossa.

Kirkasjärvi on shamaanien keskuudessa arvostettu ja pyhä ja se, joka häpäisee keinolla jos toisella järveä(vaikkapa nyt päästäisi läpikäyneitä nesteitään sinne), on luultavasti pian tunteva shamaanien vihan.

Miten hahmon riivautuminen määräytyy?
Chatissa on käytössä arpakuutio, jolla voit heittää summamutikkaisen luvun. Jos luku on pariton hahmosi ei saa riivasielua, jos se on parillinen hahmosi saa riivaajan.

Mitä tehdä, jos hahmosi keho ryöstetään ja toinen sielu valtaa sen?
Jos hahmosi erehtyy juomaa yöllä järven vettä ja saa sielupyrkyrin kehoonsa hahmosta tulee kaksisieluinen. Tämä merkitsee käytännössä sitä, että hahmon persoona muuttuu täysin ja riippuen alkuperäisen sielun tahdonvoimasta, hahmo joko on täysin uuden sielun persoonainen tai vaikuttaa ulkopuolisen silmiin jakomielitautiselta, koska persoona heittelee kahden sielun taistellessa kehossa.
Saat itse päättää millainen kehoon ryöväytynyt sielu on persoonaltaan, mikä sen nimi on, sukupuoli, ikä ja mahdollisesti sen menneisyys ja kuolintapa.

Onko riivasielusta mahdollista päästä eroon?
Mikäli hahmosi kärsii tilastaan suuresti, sen on mahdollista pyytää shamaania manaamaan sielunryöstäjän ulos hahmon kehosta tai hahmo voi yrittää halutessaan saada sen itse poistumaan.
Mitä voimakkaampi on hahmon oma tahto, sitä helpompaa ryövääjäsielun karkoittaminen on.

Mitä tapahtuu, jos ryöstetty keho tapetaan?
Mikäli  kehon alkuperäinen sielu päätyy radikaaliin tekoon vapautensa tähden tai ulkopuolinen tekijä tappaa kehon, on hahmo tapettu kokonaan. Sieluriivaaja palaa takaisin Kirkasjärvelle ja kehon alkuperäinen sielu joko vapautuu tuonpuoleiseen tai halutessaan liittyy muiden sielujen joukkoon odottamaan uutta kehoa.
Jos näin käy hahmolla ei voi enää pelata ja se on käytännössä kuollut.
avatar
CrimsonClaw
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 84
Join date : 23.06.2014
Ikä : 23
Paikkakunta : Tampere

http://sudenusvarpg.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa